Johny Natad Official Site

Home » NEWS & Issues » PANUMPA SA PAGDAGINOT SA HUMAY

PANUMPA SA PAGDAGINOT SA HUMAY

Adopted from the National Commission on Year of Rice and Department of Agrarian Reform

Ako, isip usa ka Filipino,
manumpa ug manaad nga
dili mag usik-usik
sa bugas og kan-on.

Maglung-ag ako og igo lamang mahurot,
Ug seguroon nga husto ang pagkaluto niini.

Magsukad ako sa igo lamang nakong mahurot,
aron sa akong plato walay mahabilin nga kan-on
ug makadaginot.

Ingon usab niini ang akong himoon
Kung ako mokaon sa gawas
ug motambong og salo-salo.

Ang BROWN RICE o PINAWA ang akong pagakan-on , lakip na ang ubang pagkaon
sama sa mais, saging, kamote, ubi, ug uban pang lagutmon.

Itudlo ko sa uban ang haum nga pagamit
sa bugas humay aron mahatagan
ug kabilihon ang kahago sa mga mag-uuma
Ug makatabang sa Pilipinas nga adunay igong pundong bugas humay.

Kinasingkasing kong tumanon
kini nga panaad sa pagdaginot sa bugas tungod kay matag-lugas sa kan-on
nga akong madaginot
adunay kinabuhi maluwas

